Nuo gegužės 18 d. odontologijos centras MIESTO KLINIKA pradeda teikti odontologines paslaugas - UAB Miesto klinika
800

Mieli pacientai,

Visi nekantraudami laukėme, kol ši ekstrinė situacija Lietuvoje baigsis, o mes galėsime pradėti darbus bei rūpinimąsi Jūsų šypsenomis.

Mums svarbi Jūsų ir mūsų sveikata, todėl norime Jus supažindinti su naujomis darbo taisyklėmis, kurių prašysime laikytis:

• Registruojant Jus vizitui, telefonu užduosime kelis klausimus apie Jūsų sveikatos būklę. Vizitui užregistruosime tik įsitikinę, kad neturite virusinės infekcijos simptomų: nekosite, nekarščiuojate, nesloguojate. Jeigu Jūsų būklė ir savijauta prieš vizitą pasikeis – PRAŠOME MUMS PRANEŠTI!
  • Virusinės infekcijos simptomų turintys pacientai įstaigoje nebus priimami.
  • Pacientų prašome atvykus į kliniką dėvėti veido kaukę, o mes pasirūpinsime Jūsų rankų dezinfekavimu;
  • Taip pat, Jums atvykus į kliniką, mes pamatuosime kūno temperatūrą bei paprašysime sąžiningai atsakyti į pateiktos „Paciento apklausos anketos“ klausimus raštu bei ją pasirašyti.
  • Prašome Jūsų atvykti tiksliai paskirtu vizito laiku arba likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirto laiko. Jeigu atvykote dar anksčiau – prašome Jūsų palaukti automobilyje ar lauke. Jei nepavyksta atvykti paskirtu laiku, būtinai paskambinkite į kliniką ir mus apie tai informuokite.
  • Laukdami patekimo į kliniką, pacientai vienas nuo kito privalo laikytis saugaus 2 m. atstumo (esant būtinybei – ne daugiau kaip vienas lydintis asmuo, kuriam taip pat bus matuojama kūno temperatūra, bei prašoma užpildyti, bei pasirašyti anketą).
  • Įėjus į kliniką pirmiausia dezinfekuokite rankas, o MIESTO KLINIKOS darbuotojas Jus pasitiks.
  • Užpildysite odontologinių paslaugų teikimui reikalingus dokumentus ir Jus pakviesime į gydytojo kabinetą.
  • Kaukę galėsite nusiimti tuomet, kai to paprašys gydytojas ar jo asistentas, o po procedūros kaukę vėl prašytume užsidėti.
  • Gyd. odontologas Jums suteiks reikalingą informaciją apie atliktą procedūrą. Į iškilusius papildomus klausimus atsakysime ir informaciją suteiksime nuotoliniu būdu.
  • Išėjus iš odontologo kabineto, prieikite prie registratūros zonos, suderinsime sekančio vizito laiką. Už paslaugas atsiskaityti galėsite grynaisiais pinigais arba bankiniu pavedimu.
  • Prašytume dar kartą dezinfekuoti rankas Jums išeinant.

Tarp pacientų vizitų numatytos ilgesnės pertraukos, kurių metu patalpos bus papildomai vėdinimos, užtikrinama paviršių dezinfekcija kabinetuose, registratūroje bei kitose patalpose. Tad prašome Jūsų kantrybės ir supratimo dėl pailgėjusių eilių iki Jūsų vizito.

Pagarbiai, MIESTO KLINIKA komanda

KVIEČIAME REGISTRUOTIS TELEFONU ARBA INTERNETU, NURODANT SAVO TELEFONO NUMERĮ:
www.mkodontologija.lt/registracija

+370633 30066 NAUJOJI AKMENĖ